piątek, 14 grudnia 2012

Przed i Po


Retusz

:) Obiecałam Wam dziś pierwszy post odnośnie retuszu- jest to w sumie taka próbka tego co robię ze zdjęciami. W zasadzie nie napracowałam się nad  nim jakoś szczególnie :) Modele w klasycznych portretach nie są tak wymagający jak kobiety :) Na tym konkretnym zdjęciu wykorzystałam Lightrooma do poprawy ostrości oraz kolorystyki odcieni- gdyż oryginalne zdjęcie wyszło za żółte jak na mój gust. Oczywiście mogłabym to zrobić w efekcie końcowym w kolorze - ale do Mateusza pasuje mi B&W :)


Odrobinka retuszu przy skórze - pousuwanie drobnych krostek, dodanie światła i cienia to tu to tam :) Delikatny liquify <3 oraz warstwa rys i kropek dla uzyskania trochę zużytego efektu. Koniec końców wyszło tak jak na załączonym poniżej zdjęciu :)


Jak wspomniałam, męskie obróbki są bardzo proste :) postaram się przygotować dla was coś ciekawszego i opisanego krok po kroku na portrecie modelki :) Tymczasem borem lasem szykuję się lulu.

Pozdrowionka
V.

P.S. 1 Tak...większość magii to photoshop :)  dlatego kocham go bardzo bardzo <3

P.S. 2 Winnicki ;-D też Cię kocham :P Bez Twej zgody ale no sam rozumiesz :P

1 komentarz:

  1. Dodaj więcej swoich obróbek !!! Albo ustawień światła :)

    OdpowiedzUsuń