środa, 12 grudnia 2012

Początek "V"logowania

Chciałam was serdecznie powitać na moim "szczęsnym" albo "nieszczęsnym" blogu :) Dopiero zaczynam poznawać jego możliwości i oswajać się z obsługą :) Wybaczcie mi wszelkie błędy albo niedociągnięcia. Myśląc o stworzeniu tego miejsca nie sądziłam, że będzie mi tak ciężko pisać w eter o... w zasadzie jeszcze nie wiem o czym :) Pomyślałam jednak, że dzisiejszego dnia o którym tak głośno ze względu na datę ruszę ten "voodicowy wózek" i być może będzie to dla tego bloga szczęśliwy dzień :)  

Na początek chciałam dla Was przygotować próbkę mojego retuszu , co prawda będzie to retusz męski :) ale zawsze coś :) Przedstawię w nim zdjęcie przed/po z krótkim opisem. Na dniach zastanawiać się będę nad małym tutorialem albo akcją. 

Może macie jakieś życzenie odnośnie tutoriali? Wszelkie wasze pytania albo prośby postaram się ogarnąć jak najszybciej się da :) 

Nie jestem alfa i omegą w dziedzinie fotografii, sama wciąż się uczę - choć nie robię tego jakoś mega natrętnie... więc tym tematem pobawimy się razem <3 

Z góry dziękuję, że ze mną jesteście i będziecie wpadać w odwiedziny :)

Jeszcze dziś postaram się wrzucić retusz :) 

3majcie kciuki za "V"loga  :) 

9 komentarzy:

  1. Ciesza się, że będziesz prowadzić bloga. Myślę, że to będzie kolejny ciekawy blog, który trafi do moich ulubionych zakładek ;)

    A co lubię w blogach o fotografii? Chyba to, co większość - Setupy ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żebym jeszcze wiedziała jak te set-upy opisać :) bo zazwyczaj robię wszystko na czuja- ale będę się uczyć i może coś z tego mi wyjdzie i czymś ciekawym się podzielę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Gdzieś w sieci są "diagramy" do opisywania setupów.

      Usuń
  2. Witamy w blogosferze :D Jeszcze tu cię nie było!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak , haha, faktycznie jeszcze tylko tutaj mnie brakowało ^^ będę blogerską zmorą :P

      Usuń
  3. Bardzo miło, że uchylisz tajemnice swojej twórczości, jesteś inspiracją. Dobrze będzie zagłębić się w Twoje tajniki. Z pewnością będę stałym bywalcem, czekam z niecierpliwością na rozwój "v"loga. to jedno z tych przyjemnych wydarzeń w internecie, którymi chciałoby się zachłysnąć. Zatem bosko.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, miło czytać, że jestem inspiracją :) powoli będa się tutaj pojawiały ciekawsze posty i małe sekrety :) pozdrawiam :)

      Usuń
  4. p.s. brakuję mi jednak przycisku - obserwuj, albo jednak jestem niedokształconym blogerem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, że go jeszcze nie dodałam ;-D bo jestem nowa w tym temacie ;-D zaraz ogarnę :)

      Usuń