czwartek, 13 grudnia 2012

:)

Powoli się rozkręcam z panowaniem nad blogiem :) myślę, że z czasem opanuję go na tyle by stworzyć bardzo wygodne i dostępne miejsce dla każdego kogo będzie interesował mój mały świat. Nie będę tutaj pisać o podstawach fotografii ( boooring!)- od tego jest milion innych stron... postaram się za to dać z siebie wszystko, żeby było to jak najbardziej moje miejsce :)
Powstają nowe podstrony bloga- aby nie zrobił się bałagan! :)  Będę dodawać kolejne- ale tylko jeszcze dosłownie ze dwie, może trzy :) Bo co za dużo to niezdrowo :) I chyba muszę przestać stawiać tyle uśmieszków na końcu każdego zdania :P Ale wybaczcie mi - ja już tak mam ^^

Życzę Wam miłej nocki i przyjemnego pląsania po blogu :) na którym... wkrótce będzie o wiele wiele więcej ciekawych (mam nadzieję) rzeczy ^^

V.

2 komentarze:

  1. Wielką radością rozswietliło sie moje serduszko na wieść o Twoim blogu! Podziwiam,napawam się i inspiruję Twoją pracą.Sledzić będę,dodaję do ulubionych i zacieram łapki na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh dzięki bardzo :) <3 mam nadzieję, że wkrótce zrobi się tutaj wyjątkowo magicznie i będzie dużo dużo do oglądania :) Pozdrawiam <3

      Usuń