piątek, 14 grudnia 2012

Inspiracje - Lara Jade


Inspiracje

Witajcie :) 

Wielu z Was lubiących mój FanPage na Fejsbuku  ( https://www.facebook.com/Voodica ) oraz moich znajomych pytało się skąd czerpię inspirację (?) ... odpowiedź jest bardzo prosta... częściowo z głowy i  własnej wyobraźni ... ale ... to nie wszystko. Duży wpływ na to jak działam i czego oczekuję od samej siebie ma twórczość innych zdolnych ludzi. Staram się ograniczać takie pochłanianie inspiracji- gdyż wpływa to na moją samoocenę bardzo negatywnie i wpędza w jakąś fotograficzną depresję :) Z drugiej strony jednak zmusza gdzieś w środku do jeszcze cięższej pracy... Podążając tym tropem :P chciałam, żeby na "V"logu znalazło się miejsce... gdzie będę się dzieliła z Wami tym co mnie mega inspiruje... będą to filmy backstage'owe oraz sylwetki zdolnych , niedobrych ludzi, których hejtuję całym sercem xD
Mam nadzieję, że taki dział Wam się spodoba :)

Jako pierwszą chciałam Wam przedstawić niesamowicie zdolną, młodą i do tego piękną fotografkę, którą kocham bardzo bardzo i każdy kto mnie zna o tym wie :) Uwielbiam jej portrety i fashion szoty :)

LARA JADE!!! <3 



Niesamowita osoba, niesamowita atmosfera i klimat na zdjęciach, niesamowite twarze w portfolio- jednym słowem dla mnie rewelacja! Jest coś magicznego w jej zdjęciach- delikatność, jakaś tajemnica i mrok.
Mogłabym godzinami patrzeć na jej zdjęcia i pochłaniać każdy ich pixel ... od dawna w sekrecie marzę o tym by być jak ona ^_^ ale to raczej mission impossible <3






Wkleję wam tutaj linkusia do bekstejdżu Lary... Popatrzcie na te dodatki... niesamowicie zorganizowana sesja ... można również popatrzeć jak Lara pracuje i jak wybiera światło do konkretnych szotów :) a także fajne triki z wprowadzaniem do zdjęcia "przeszkadzaczy" :) Klip jest dość długi- mi to nie przeszkadza... pochłaniam każdą minutę i ewentualnie ściszam tą denerwującą muzę w tle :P

http://www.youtube.com/watch?v=IqiwNBVs4WA

tutaj natomiast inny klip Lary- warto przekopać yutubca w poszukiwaniu smaczków :)

http://www.youtube.com/watch?v=YSO6xo407Lg

Zapraszam Was również na jej fejsbukowy profil- same zacności tam są :)

----- >  Lara Jade Photography  <------  Klik :)

Tak wyglądają moje inspiracje <3 przy kolejnym poście wkleję Wam linka do stronki z edytorialami, która kiedyś podesłała mi jedna z moich modelek :) Jest na co popatrzeć ;>

Pozdrawiam was serdecznie i mam nadzieję, że od dziś wy również będziecie fanami Lary :)


V.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz