środa, 6 lutego 2013

Budzimy się z zimowego snu?

Witam Was serdecznie :)

U mnie znowu cisza i zimowy sen na blogu - choć czuję już, że wiosna jest tuż tuż :) Nie mogę się doczekać pierwszych promieni słonecznych i budzącej się do życia zieleni. Z wiosną przyjdą nowe pomysły, natchnienie i plenery :) Niestety wiąże się to też z tym, że będzie więcej pracy, mniej czasu na to co lubię robić, mniej snu .... agrrrr dlaczego doba jest taka krótka!? Nie wiem jak ja to wszystko pogodzę!

Z pozytywnych rzeczy to miałam ostatnio przyjemność wybrać się na weekend do Szczecina
 i współpracować z fantastyczną ekipą :) 
To był wyjątkowo sesjowo długi ale i udany dzień - choć wiele rzeczy nie wypaliło to i tak było miło. Efekty tej współpracy już niedługo będą dostępne i tutaj i na fb. Postaram się też przedstawić Wam bliżej postać tego zdolnego człowieka ;>  którego tak kocham jak i nienawidzę <3 za to co robi :) 

Swoją drogą to już jutro ogarniamy sesję w Trzebiatowskim pałacyku (boję się bardzo! bo nigdy nie robiłam zdjęć w pomieszczeniach o_o)  wraz z Agnieszką Piętką, Patrycją Pietkiewicz i modelkami z agencji 
ML Studio oraz Vox. Liczę na to, że sesja wyjdzie miodzo-lodzio :) Zapewne szybko podzielę się z Wami zdjęciami backstage'owymi oraz całym tym rozgardiaszem, który jutro wprowadzimy do pałacu :) 

 (: Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że zmimowy marazm to nie tylko moje zmartwienie... Czekam na kopa wiosny, bo już zastanawiam się, czy nie cofamy się w czasie znowu do listopada...? Pozdrawiam z mojego Szczecina i czekam na efekt sesji!

    OdpowiedzUsuń